Ali tuning vpliva na tovarniško garancijo - jamstvo?
Vsak nepooblaščen poseg v avtomobil, motorno elektroniko ali programsko opremo izniči garancijo-jamstvo. Se pravi, da tuning PREKINE garancijo, odvisno pa je tudi od vašega pooblaščenega serviserja, če to preverja oziroma upošteva pri morebitni uveljavitvi garancije-jamstva.
Ali je možno videti, da je avtomobil čipan ali da je bil čipan?
Večina vozil, od približno letnika 2004 naprej, ima števce (counterje), ki beležijo poizkuse programiranja preko OBD priključka. Tu se beležijo uspešni kot neuspešni poizkusi programiranja. Če zaradi garancije-jamstva tuner povrne avtomobil v originalno stanje, so poizkusi programiranja vidni s strani tovarne in se NE MOREJO SKRITI. Če je tuning narejen na odprtem računalniku, se števci ne prestavijo, vendar so v tem primeru vidne sledi odpiranja računalnika, kar tudi PREKINE garancijo-jamstvo.
Ali je možno tuning homologirati - narediti A-test?
Chiptuninga v Sloveniji NI MOŽNO homoligirati. Organizacije, ki v Sloveniji opravljajo storitve homoligacije, zahtevajo TUV potrdilo, da so predelave skladne z vsemi predpisanimi zakonodajami in standardi. TUV organizacija v Sloveniji nima kadra, niti znanja, da bi omenjeno predelavo potrdila. Pri TUV-Sud Slovenija pravijo, da je to možno v Nemčiji, kjer imajo precej bolj specializiran kader za takšne predelave.
Ali tuning vpliva na tehnični pregled?
Strokovno opravljen tuning nima vpliva na tehnični pregled. Tehnični pregledi tudi niso opremljeni, niti usposobljeni za merjenje moči avtomobila. Ekološke norme pa po tuningu ostanejo iste, kot pred tunigom.
Ali je pri dizelskih avtomobilih po tuningu opažen močnejši dim iz izpuha?
Strokovno narejen tuning ne povzroča nič več dima kot originalen program. Avtomobil mora biti ispraven in redno vzdrževan.
Ali je potrebno menjati sklopko - vztrajnik, če želimo tunirat vozilo?
Večina tovarniških sklopk je dovolj močna, da deluje brezhibno, tudi če je avtomobil čipan. Težave nastanejo samo, če je sklopka oziroma vztrajnik iztrošen in ne prenese dodatne obremenitve - veliko prevoženih kilometrov. Težave so tudi, če tuner ne zna rasporediti navora in preobremeni sklopko ter vztajnik na nizkih obratih. To je lahko videti na avtomobilih, ki imajo malo prevoženih kilometrov, pa vendar sklopka drsi in trese. Sam avtomobil pa pri vožnji zelo agresiven.
Ali lahko pride do okvare motornega računalnik v primeru odpiranja?
Pri nekaterih vozilih, ki je potrebno odpreti motorni računalnik lahko pride do okvare te enote. Stranke, ki se odločijo za tuning, se morajo tega zavedati. Mi NE krijemo stroškov popravila ali menjave ECU enote (motornega računalnika).
Kako tuning vpliva na avtomatski menjalnik?
Avtomatski menjalnik se samodejno prilagodi (nauči) povečani moči in navoru. Če je navor lepo razporejen, mu tudi omogoča bolj tekoče prestavljanje prestav. Če je navor slabo razporejen, bo menjalnik slabše prestavljal in močno stresel pri močnem pospeševanju.